lördag 30 oktober 2010

Vad gör jag?


Hej på er!

Jag har börjat på något som jag jag egentligen tycker är jättekul men mitt tålamod är inte helt på min sida jämt. Tiden får utvisa om det är något för mig eller om jag ska hålla mig till symaskinen. Roligt är det iaf!







Är det någon som vill gissa vad det ska bli?

Idag är mannen ute och jagar rådjur. Älgjakten blev inställd denna helg och då måste man ju ut ändå, konstiga män.
Jag fördriver tiden med att göra ovan och lyssna på lite julmusik svagt i bakgrunden.

Ha en underbar lördag alla vänner

10 kommentarer:

  1. Hallojsan!

    Så mysigt det låter att sitta inne i stugvarmen, lyssna på julmusik och sticka..snacka om avkoppling!!

    Kanske ska det bli en mössa?

    Ha det gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej hopp jag tror du gör en mössa :) Ha en skön kväll!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh vad duktig du är stickade mycket förut men tyvärr håller inte axlarna och armarna med mig längre när jag vill sticka....
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Va, så duktig du är, kan det bli en pippitröja tro!? Åh vad jag skulel vilja ha en sådan!!! Snyggt med de finaste kakböckerna som tavlor på hyllan, fint och praktiskt! Mari.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad jag önskar att jag kunde sticka som du....
    Kan det bli en pippitröja, mån tro?

    Ser jättefint ut iallafall....
    Ha en sköön söndag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Ååå vad skönt att sitta och sticka .Bara så avkopplande.Jag tror du stickar en mössa.Blir fint i allafall ....Önskar dej en skön söndag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. så fint du stickar.
    Ha en bra söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Är det en tubpolo som jag också gett mig i kast med och som vissa stickar på en dag men för mig tar det nog en dag x någon månad.

    SvaraRadera
  9. Hejsan,
    mysig och fin blogg du har. Någonting med pippimönster stickar du iaf..

    SvaraRadera
  10. Min gissning är inte mer orginell än de här ovanför mig för jag gissar med på en mössa..
    Jag tycker oxå om att sticka men tröttnar rätt fort så en tröja tex hinner jag ju aldrig bli klar med.. ha ha
    ha nu en fin kväll och en bra start på nya veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera