fredag 26 november 2010

Julmarknad Ismyra


Hej alla fredags glada!

Nu är helgen här igen och det vankas julmarknad i Ismyra hela helgen med start idag 16:00.

Jag kommer att vara där och sälja mina pippikläder till barn samt mina canvas tavlor. Paketpris erbjudande på marknaden. Kom och titta!











Öppettider på helgens julmarknad:
Fredag 16 - 20
Lördag 11 - 16
Söndag 11 - 16

Det finns korv med bröd att köpa och att grilla på elden. Massor med hantverk som luffarslöjd, stickat, tovat, pepparkakshus mm. Jag kommer även att sälja lite olika varianter av julgodis som lakritsknäck, bountybollar, snöbollar med mint, saffrans biscotti & vit chokladtryffel med lime...

Gör ett besök i Bollnäs denna helg. Det är skyltat med marshaller från Albert & Herbert, Bollnäs Norra.

9 kommentarer:

  1. Tack för tipset med lussekatterna! Hmm... ja vaniljsocker och florsocker är ju alltid gott, men vad gör det egentligen för smaken tycker du? Jag tänker, hur är skillnaden om man lägger till det eller inte tillsammans med mandelmassan?

    Vi ska också på julmarknad i helgen, men betydligt mer söderut i vårt långa land. >Och vi ska minsann bara gå där och strosa och njuta, och ha en riktig slappardag.

    Lycka till i helgen!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Tack för gulliga kommentarer på min blogg, det värmer :)
    STORT lycka till i helgen, hoppas du får sälja mycket ( det får du säkert, tröjerna är gudomliga)
    kram Nellie

    SvaraRadera
  3. Pippi fyller pensionär idag såg jag på Aftonbladet ;o), hoppas du får sälja en massa på julmarknaden!
    Ha en finfin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Lycka till med försäljningen! Du har ju en massa fint att erbjuda :)
    Hoppas att du får en riktigt skön helg!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  5. Lycka till på marknaden.
    Ha en mysig första advent
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill ha mössan hihih =)
    Vad skoj med julmarknad, hoppas du säljer allt. Eller jag skulle bli förvånad om du inte sålde slut på rubbet =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Så fina pippi kläder!!!

    Lycka till på marknaden och jag önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. OJ,,,,,ja pippi e pensionär :)
    Fina kläder :)


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    hos mig
    VÄLKOMMEN att vara med..
    Håkan

    SvaraRadera
  9. Hoppas försäljningen har gått bra. Tänkte åka iväg till er julmarknad men vädret gjorde att resan snöade inne. Här ute hos mig har det snöat precis hela dagen vilket har inneburet två mycket snö att skotta.

    Kram Cathrine

    pst. Välkommen att delta i min lilla utlottning

    SvaraRadera