måndag 27 september 2010

Jul tavlor


God kväll i stugorna

Det var faktiskt ganska mysigt när jag drog upp rullgardinerna imorse och såg frosten på muminhus taket. Det är ett första tecken på att vi går mot vintern för mig.

Jag fortsatte med lite vinter och jultema. Det blev några jul tavlor idag






Jag har lagt ut några på Tradera som jag tänkte auktionera ut lite billigare. Skynda in och fynda om ni är intresserade. Vissa har fått ett rött sidenband med texten GOD JUL som dekoration (går lätt att ta bort om man inte vill ha det). Det finns även tavlor ute som inte har jultema


Jag kommer att göra fler men eftersom de är handgjorda av mig så kommer ingen vara lik den andra. Så det är först till kvarn som gäller.


Jag har även fyllt på med några nya tavlor hos Maggan på Ismyra loppis, då några såldes fort.

Nu ska jag ta och krypa ner i en renbäddad säng. Det finns inget skönare!

5 kommentarer:

  1. Håller med dig fullt och fast, en renbäddad säng är bland det ljuvligaste som finns!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina de är! Och visst är det underbart med renbäddat!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra jultavlor!!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Dina tavlor är jättefina!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Vilka fina jultavlor! Renbäddad säng är bland det bästa som finns... tyvärr verkar mina hundar tycka samma sak. :) Det är kapplöpning till sängen.
    /Jenny

    SvaraRadera