torsdag 14 februari 2013

Färgtema i fabriken



Torsdagstema i Fabriken är 
Färgtema

Jag kan inte låta blir att bara älska den gråa tonen i betong, singel, zink, sten mm. 
Den är så fin tillsammans med grönt och ljusrosa tycker jag. 
Nu längtar jag ju inte direkt mindre till våren och att gå plantera och göra snyggt ute i trädgården. 




 Bilderna är tagna i vår trädgård och i köksträdgården. 
Jag har ju sagt det tidigare, i sommar ska vi bygga ut köksträdgården en bit och jag längtar. Det blir mer sten, singel och betong kan jag lova. 

Kika nu in på fabriken och njut av fler Färgtema.
 Alltid så mycket inspiration där kan jag lova. 

Trevlig Alla Hjärtans dag på er


3 kommentarer:

  1. Hej! Härliga bilder! Har en skön Alla hjärtans dag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Ja, grått är fint! Börjar gilla det mer och mer. Och nu ännu mer efter dina bilder. :)

    SvaraRadera