tisdag 12 februari 2013

Snyggt till våra små



Fint i vår/sommar garderoben till Tyra. 
Hon är så fint i blått och speciellt randigt. Kan mamma då låta bli dessa skönheter...


Jag gillar verkligen h&m och deras barnkläder. Väldigt fina, tuffa och framförallt prisvärda. 
Kvalitén var inte den bästa för några år sedan MEN nu tycker jag den klår det mesta för det priset. 

I år är det mycket leopardmönster och så snyggt tycker jag. 

Vad gillar ni h&m och deras barnkläder?
Ser ni också en skillnad i kvalitén?

5 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint, älskart!
    Har faktiskt haft tur med nätan alla kläder från H&M, har varit bra kvalitet faktiskt. Kanske beror på att jag är snäll mot kläderna, inte tvättar sönder dem eller tumlar för mycket..

    Nu blev jag supersugen på att shoppa barnkläder!!!

    Kram och ha en fin tisdag vännen,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Hej ja visst har de mycket fint till bra priser, gillas ju :)

    Den blå/vit randiga klänningen med röd rosett packades upp igår :)
    Hon har fått se o pekat på de vi skulle klicka hem, mycket rosa väntar vi på.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Åh, jag älskar också randigt, speciellt i marint och rött! Jo, jag handlar en hel del på HM och tycker att de har väldigt fina och prisvärda kläder! Skickar efter lite då och då, går inte att låta bli...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Hmm... ska skriva så att det låter fint eller sanningen? ;) Jag tycker inte om barnkläder från H&M. Men som tur gäller det inte allt, bara vissa kollektioner :P Jag tycker att mode för barn är för "vuxet".... Barn ser som sina föräldrar ut fast mindre :)

    Dina ugnsformar är kanon fina!!! Och jag håller med dig ugnsformar inte kan man ha för mycket :)

    Ha det bra!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  5. Tycker att HM har billiga och ibland bra kläder. Tycker dock att vissa överdelar vrider sig när man tvättat dem första gången. Gillar marint och randigt. Vår stora tjej älskar blått, hon är ingen rosa tjej, så det passar ju bra.
    KRAM Anna

    SvaraRadera