torsdag 18 april 2013

På mina väggar



Dags för torsdagstema igen och denna vecka kör vi på 
På mina väggar

Ska jag vara ärlig så har vi inte så mycket på väggarna. Det är lite fotografier och sen lite smådutt som rådjurshorn, väggord och klocka i köket. Men för oss räcker det och vem vet, det kanske kommer upp mer senare. 





Jag har ju faktiskt några svart/vita print som inte fått några ramar än. Men jag har inte bestämt mig för om de ska få stå på en skänk eller om de ska sitta på väggen.

Men kika in på Fabriken för att se vad andra har på väggarna. Där hittar man massor med inspiration

Annars kör vi en regndag här idag. Skönt det också för då kommer den sista snön att försvinna. Igår tinade det mesta bort och rabarberna kom fram, som redan är på väg upp. Hela köksträdgården är framme och snart kan vi påbörja utbyggnaden av den. Vi (läs jag) har kommit på ett nytt sätt att bygga ut den och jag tror att det blir jättebra. Jag har iaf fått med maken på det trots att det innehåller massor av singel och sten;)
Nu ska det bara torka upp lite innan vi påbörjar projektet.


3 kommentarer:

  1. Jättefina svartvita bilder. Har varit så dålig på att framkalla stora bilder på familjen men det står på to do-listan.

    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det här med tavlor är ganska svårt. Jag håller mig till skåp, fotografier, reggisar och en och senaste tiden har det blivit en och annan plansch:)

    Ha en finfin torsdag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilka fräcka horn och en riktigt söt tös ;)

    SvaraRadera