tisdag 7 juni 2011

Hängmattor för lata dagar

Hej!

Visst håller ni med om att det är underbart att ligga och njuta i en hängmatta? Läsa en bra bok eller tidning, filosofera, planera trädgården mm. Jag hade hoppats på att vi hade fler möjligheter att ha en hängandes här hemma, men än har jag inte gett mig. Det SKA upp en hängmatta ute.


Blir ni också sugen...

Hängmatta från Himlavit 1198kr

La siesta hängmatta Enamorada 1995kr. Finns även som extra stor familjematta för hela familjen.


Rio hängmatta från Brasilien 970kr - "Stora famnen"


Santa Maria 890kr - "Stora famnen"


Billigaste hängmattan från Rusta som inte verkar finnas kvar längre i lager. Snyft!


Det kanske är fler som är sugen på en hängmatta i vår familj. Till katten från Djurkedjan 499kr


Jag gillar hängmattorna utan träpinnar mest, de blir inte lika mysiga då sen är de inte heller lika hållbara som de andra. Jag ångrar mig att jag inte köpte en vit på Rusta för något år sedan när de fanns, nu finns de inte längre. Jag får nöja mig med hängstolen därifrån som är helt toppen. Den har vi hängandes på altanen.

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Så fina hängmattor! Det skulle jag också vilja ha, både skönt och dekorativt;)

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Terese, Therese här från Himlavit =) Blev såå glad när jag såg "min" hängmatta hos dig =) Den är heeelt underbar och jag håller med dig, jag ger mig inte, JAG SKA HITTA EN PLATS FÖR EN HÄNGMATTA, hehe!!

    Hoppas din dag vart toppen
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  3. Hej! Kan tydligen inte kommentera trots att jag är inloggad, så det får bli anonymt. Vilka underbara hängmattor! Sambon planerar att införskaffa en då han ska ligga i en sådan hela semestern! Får se vilken modell vi väljer, många fina finns det ju att välja på. Bordet köpte jag i Söderhamn, heter det Mias prylbod måntro? Ha det bra!
    Kram Anki
    Lantligt i stan

    SvaraRadera
  4. Härliga hängmattor!
    Jag har faktiskt inte kommit i håg att ta fram vår. Det brukar sist och slutligen inte bli så ofta man ligger i dem, men visst är de sköna :)

    SvaraRadera
  5. Hej Teres!
    Vilka fina hängmattor! Vi har en jättefin från danska Trip trap (som jag hade i min förra trädgård..) men tyvärr finns det inga bra träd att hänga den mellan här på tomten:(

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Både dekorativa och sköna ser de ut. Ska nog skaffa mig en ny iår då vår förra blåste sönder förra året.
    Den till katten var såå söt men jag tror inte vår katt skulle lägga sig där ;).
    Kram Ing-Brittt

    SvaraRadera