söndag 26 juni 2011

Vacker som en dag

Hej!

Denna skönhet skjutsade alla barnen (och vuxna) med vagn på midsommaraftonen. Så vacker!

För mig vore det en dröm att få äga en sån häst. När jag var yngre red jag i flera år och hästintresset kommer nog aldrig att försvinna. Men jag får nöja mig med att titta på dem hos andra. Det är för mycket jobb att ha en egen häst.




Titta så underbara hovar....och manen. Jag tyckte jag hörde ryktas om att den hade en liten bebis i magen med. Tänk så fin den kommer att bli då. Får hålla utkik hur det blir, nu vet jag vart den går i hagen iaf.


7 kommentarer:

  1. Helt underbart vacker. Hoppas ni har haft en fin midsommar.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hästar är fina MEN jag är så rädd för dom- dom är ju så stora! Hade inte hästintresset som barn och inte kom det senare heller. Men häst och vagn ligger nog på en bra nivå för mig :)
    Hoppas helgen har varit bra!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag kan hålla med om att hästar är vackra att se på. Någon önskan om en egen häst har jag däremot inte :)
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Så underbart att åka häst med vagn....jättefin häst. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej vännen vilka jättefina hästbilder jag tycker också de är vackrast på lite avstånd:) må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Hade också ett brinnande hästintresse när jag var yngre... Nu har min son och sambo en gård med upp till 30 hästar, däribland ett antal föl... mysigt.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag är ingen direkt hästtjej, men den var verkligen jättefin och ser så snäll ut.

    Ha en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera