tisdag 5 juni 2012

Passion




Passionen för bakning gjorde att det blev...

Passion macarons



Vädret har inte visat sig från sin bästa sida så det har blivit lite bakning. Vaccination för lilltjejen gjorde att hon blev lite knöven och vi har hade en innedag då. 
Jag fick paket på posten och nya smak essenser med bla passion, fläder, körsbär, blåbär mm. Det är så roligt att baka och vi går mot rätt årstid när det gäller fika ute. Det blir fort tomt i frysen numera. 

Nästa gång ska jag bjuda er på en smaskig och lätt sak att göra själv. 
Varför köpa dyrt när man kan göra dem själv....


5 kommentarer:

  1. Vad härligt med macarons, jag längtar till jag har tid att baka igen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej va goda de ser ut. Har aldrig provat o göra dessa men kanske skulle ta o göra det.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Wow, de ser smarriga ut! Jag har aldrig testat att göra macarons, är det svårt? Gillar annars att baka jag med:))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. De ser jätte goda ut! Älskar passionsfrukt. :) Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  5. Gott med passionsfrukt! Det gjorde jag till min gudsons dop! :)

    SvaraRadera