torsdag 28 mars 2013

Mars moodboard - VÅR



Sista torsdagen i Mars och torsdagstemat i Fabriken är

Februari moodboard

Bland plantor, vaktelägg, vårstädning och stjärnklara kvällar visar jag därför lite favoriter hos mig nu.
En månad där vi har haft både sportlov och påsk (som börjar idag). Samt månaden då vi officiellt kan säga att våren ÄNTLIGEN är här.


Stjärna & kaffekopp Greengate från Furutorp -  Maison Belle rengöringsspray - äggkopp Månses Design - Ägg & blomkrukor  Mobackes Trädgårdscenter i Bollnäs.






Vår för mig är att sitta mot en södervägg och sörpla en latte (vilket jag och Tyra har gjort hela veckan). Känna att man svettas trots att man inte har någon jacka på sig. Men samtidigt kliar det nåt så enormt i fingrarna då jag fortfarande inte kan gräva i trädgården. Plantorna inne är omplanterade och väntar på att få komma ut. Den sista veckan nu har bjudit på klarblå himmel och strålande sol hela dagarna. Underbart!

Fattar ni. Det är April snart!!!

Kika in på Fabriken för fler moodboards i Mars.

3 kommentarer:

  1. Nä man kan verkligen inte fatta att det redan är April snart, crazy! Hoppas på mera värme snart =))
    Fint moodboard, har inte hunnit med mitt ännu..

    Idag känns det något bättre, men ändå inte bra, tur att man hittar fint stöd hos vänner som du. Det hjälper faktiskt!

    Ha en lovely dag =))
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Låter underbart att dricka kaffe mot en solig södervägg! Ha en fin påsk kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar Mars-månads-moodboard! Åh, att sitta mot en vägg sådär i solen är ju det BÄSTA som finns så här års!
    KRAM Judita

    SvaraRadera