fredag 30 juli 2010

Nu kommer det...

mitt fynd från blocket


Rost röda betong figurer


40x40x10


Hela 27 stycken + en lite trasig blev det för endast 250kr


Jag blev verkligen såld direkt och kände att det kröp i fingrarna. De är så fina

Nu återstår det bara att välja vad jag ska ha dem till. Jag skulle gärna vilja mura dem på varandra ca 1,6 meter högt och sen att man minskar på ena sidan, som en fin mur. Nästa sommar ska vi köpa en utedusch och eftersom vi planterade en Smaragd tuja häck mot vägen så skulle det vara perfekt med en mur på ca 1,6m x 2 - 2½ m bred mot andra sidan. På utsidan kan det klättra humle upp över hela väggen och i hålen placera lite ljus, tvålar mm. I hörnet läggs trädäck och duschen får ta plats.

Vad säger ni, visst finns det massor man kan göra med dem

Jag är så nöjd med dagens klipp

4 kommentarer:

  1. Det var ett spännandse fynd!! Du kommer säkert på något bra att använda dem till.
    Dina cupcakes i tidigare inlägg såg mumsiga ut!!
    Och vad blev det för färg på andra omgången frukostskålar? ;0) Jättefina är de så jag förstår att du slog till.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tror säkert du kan göra något fint av det.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Shit vad läckra!!! Kommer att bli riktigt fränt :)

    SvaraRadera
  4. Spännande att se vad du kommer att använda dem till!

    SvaraRadera