torsdag 16 december 2010

Jul med Ernst


Nu är han här igen!!!

Ernst kommer på rutan igen två kvällar till veckan. Måndag 20/12 och tisdag 21/12 är det dags för en hel timmes långa program.

Jag har ändå en förkärlek till den där karln trots att det kan bli för mycket ibland. Men han blir bättre och bättre tycker jag. Jag kommer då att sitta klistrad båda kvällarna.





Ser ni vad det är han har på sig. En härlig pippitröja. Och vet ni, min mamma håller på att sticka en till mig också.... jihooooo!!!!!!!!!!!
Längtar tills jag får den och jag kommer nog att bo i den.

Jag tycker att det är synd när Leila inte har några nya julprogram i år. Hennes nya programserie tycker jag inte alls om, det blir så rörigt och det passar inte henne alls.

Saknar faktiskt julprogram i år. Gör inte ni det?



16 kommentarer:

  1. Åh jag såg det igår att han skulle ha dessa inför julprogrammen i hyttan han fixade till i somras ska bli himla spännande att se den i julskrud.
    Ha en fin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Det enda julprogram jag sett hitills är Äntligen hemma , jag tycker det är supermysigt både med julfilmer, mat och inredning. Visste inte att det var två program med Ernst, dom ska jag absolut se. Så snäll mamma du har som stickar en sån fin tröja till dig.
    Fredagskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ja jag kommer sitta bänkad framför tvn då. Ja jag tycker också de är synd att Leila inte har julprogram. Jag tycker att hennes Home Delivery inte är så himla bra. Lite rörigt!

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej Teres.
    Grattis till vinsten inne hos mig.
    Jag har skickat dig ett mail! =)

    Ha en skön helg

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  5. Ja visst är han för gooo lille Ernst, ska verkligen försöka att bänka mig framför tv:n när han är i rutan.
    Har gett dig en award på min sida, tycker du har så mycket fint på sin sida som fler kan få ta del av :)
    Ha en fin dag
    kram Nellie

    SvaraRadera
  6. Håller med...

    Ernst tycker jag dock blivit bättre - eller har man vant sig
    =)

    Lite dåligt med jul på TV.n

    Ha en skön helg



    Maliin

    SvaraRadera
  7. Ja, Ernst måste man ju kolla in! Jag saknar också Leilas julprogram. Håller med dig om att det som sänds med henne nu inte alls är något roligt.
    Ha en skön kväll!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  8. Jag kommer också att sitta som klistrad för att se vad som hittas på i programmet.
    trevlig helg:)

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Visst är det något visst när man ser på Ernsts julprogram, mysigt. Alltid får man inspiration. Huset han ska julinreda skulle jag kunna tänka mig, så häftigt ställe.
    En pippitröja, kanske skulle beställa det av min stickkunniga mamma också:))
    De är klassiskt fina. Kuddarn var ju superfina, måste in på hennes sida och kolla om hon har några kvar.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Jag ska kolla på Ernst. Gillar honom!
    Underbara kuddfodral
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Hej Teres!
    Ja, ingen riktig julstämning utan Ernst på TV:)

    Gillar inte heller Leilas nya serie riktigt..

    Lyllos dig som ska få en Pippitröja!


    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Takk for tipset...skulle gjerne hatt en Ernst her i Norge også;o) God helg!
    Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  13. Väntar på att få se Ernst i rutan på måndag :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Klart man måste titta på Ernst,det hör liksom till julen tycker jag, skulle gärna bott i den "hyttan"
    Kramis Therese

    SvaraRadera
  15. Åh, vad kul. Det ska jag se. Nästa vecka ser lite lugnare ut-
    Så många bra julklappstips du ger!

    Grattis till vinsten!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Ha en fin adventshelg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera