onsdag 22 december 2010

Ovän i juletid

Go kväll!

Här är det trött tröttare tröttast. Vet inte om jag orkar lägga ner huvudet på kudden ens. Jobbar halvdag imorgon men jag känner på mig att jag inte kommer att kunna gå hem då. Vi får väl se!

Har gjort mig riktigt ovän med någon idag. Det är nästan så det växer ut horn i pannan på mig....




Jahaja... Då var den vänskapen över :(

Går det inte att bara vara ärlig????

Det värsta jag vet är oärlighet, en sak är väl att krydda lite... Men å plussa på så jävligt?????

Sånt klarar jag mig fint utan!!

Så min kära badrumsvåg, tills du klarar av att vara ärlig och sluta plussa på så jävligt, har vi ingenting mer o snacka om...

Puss & Kram från Mig

9 kommentarer:

  1. Haha skit i vikten;) Vi får väl starta en klubb efter jul så vi kan sporra varann, för då fasen måste jag göra något;) Men nu skiter jag i vågen och mumsar choklad;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. hahaha! God Julekram från Annica.

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅhhh!!!!
    Har du samma ovän som mig.....
    håller med Susann, skit i vikten....
    vi får starta ovännsklubben efter jul...
    JULkramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Vi har visst samma ovän!
    Jag önskar dig och de dina en riktigt varm och kärleksfull jul!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  5. Blev alldeles förskräckt!! Ovänner är ju bara så sorgligt!! Men en del får man bara leva med,åtminstone tills julen är över..De där bountybollarna jag gjorde igår är inte att leka med. Så GODA!!!Blir nog en omgång till under julen..Kan man få gå med i klubben ???
    GOD JUL!!
    Kerstin

    SvaraRadera
  6. Blev ledsen för dins skull tills jag läste vem *ovännen* är.
    Ta det efter jul.
    Önskar dig en härlig och mysig JUL:)

    SvaraRadera
  7. Usch ja, visst är man ständigt osams med vågen! Önskar en god jul och ett gott nytt år!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Hi hi, du är rolig du, jag blev riktigt orolig ett tag. Min våg ska få sig en utskällning också. Önskar dig en riktigt GOD JUL ♥
    Julkramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Godkväll i stugan, vi har visst samma ovänner du o jag!!!!Jag ska oxå jobba hela Julhelgen så vi kan väl tycka synd om varandra... vill trots detta önska dig o din familj en riktigt God Jul Kramar Therese

    SvaraRadera