lördag 18 februari 2012

Färdigt inte gott....... men vänta

Jag tillhör inte dom som tycker om färdigköpta bakverk. Det finns så otroligt mycket nu i frys och kyldiskarna, men det smakar ju URK!
Är jag bortskämd med hembakat eller är det fler som tycker så?

Nu har jag faktiskt hittat inte bara en god utan en jättegod kaka i frysdisken. Denna...



Den är väldigt god och jag skivade lite jordgubbar till och en perfekt efterrätt. Mörk Belgisk choklad som är riven över.


Sen är ju den gamla goda klassikern väldigt god med en klick sylt också.


Blir det Mello hemma hos er ikväll och inte hunnit göra något smarrigt så sätt er i bilen och åk på affären och köp en fryst kladdkaka med chokladgrädde. Den tinar på bara 15 minuter.


Här har det varit en utedag med pulkan så nu är man lagomt trött och frusen. Jag tycker det nästan är värre när det ligger på nollstrecket och blåser än -10 grader. Ruskigt kallt idag och solen ville inte titta fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar