tisdag 9 november 2010

Hett tips i förkylningstider


Jag har blivit tipsad om ett underverk mot halsont och förkylning på Apoteket och det bästa av allt är att det FUNKAR, på riktigt!!!






Jag fick höra om flera stycken som har provat det och dagen efter så var halsonten borta. Tjena, tänkte jag det kan ju vara en tillfällighet. Såå bra är ju inget mot halsont. Jag försökte få tag på det igår på apoteket och de hade det bakom disken om man frågade (var tydligen slut ganska ofta). Jag kan ju inte annat än att ge det ett försök efter flera veckor med halsont hos maken, vi har provat ALLT trodde vi!

Han drack en påse efter jobbet och en till innan han gick och la sig. Imorse ringer han överlycklig och har känner ingenting i halsen. Själv står jag bara som ett frågetecken och får väl skämmas när jag inte trodde på detta tidigare.

Så dagens BÄSTA tips från mig till er i förkylningstider blir då detta underverk.
Panodil svartvinbär/mentol te mot värk, feber & förkylningssjukdomar. Används från 12 år/40kg och vuxna, 4 påsar/dygn. 12 påsar kostar runt femtilappen. Helt suveränt!

12 kommentarer:

  1. Tack för tipset ska lägga det på minnet här när det halsonda dyker upp nästa gång ;o)
    Ha en fin dag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Troligen inget för gravida då men för alla andra ;0). Pepparkakshus bakade vi förra året. Jag gjorde en liten by av småhus och sedan ett större hus. På så vis fick barnen dekorera var sitt :0). I år kommer jag dock inte att vara så duktig. Har köpt två färdiga hus som väntar till första advent. Jag gjorde ritningarna till husen själv i bakplåtspapper. Lycka till!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Hallå där i Smultrombacken! Ja, ett jättebra tips! Jag har prövat detta förr och det mildrar verkligen, allt!

    Just nu skulle jag vilja trycka i mej din focaccia , den såg urgod ut! Mari.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset ! Kan vara bra att veta så här i förkylningstider.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Gud vilket bra tips, det ska jag testa nästa gång halsontet dyker upp!

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, låter ju hur bra som helst:)))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten hos Vita huset 28!
    Ha en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Det tackar vi för!!
    Har haft halsont i över en vecka - så det får vi nog testa :)

    Må så gott/Marie

    SvaraRadera
  9. Förkylningen är ett faktum. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  10. Tack för det tipset,ska köpa det direkt och lägga i "husapoteket" ,jättefina keramik skyltar du köpt :)/kramar Therese

    SvaraRadera
  11. Det ska jag komma ihåg! :-)

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  12. Antecknar detta för kommande vinterförkylningar!

    Kram // AH

    SvaraRadera