tisdag 16 november 2010

Julklappstips


Godmorgon på er ute i kylan!

Idag måste jag påminna om att det börjar närma sig att göra sin beställning för att jag ska garantera att ni hinner få den innan jul.

En julklapp till den som har allt eller som man inte har en aning om vad man ska köpa i julklapp. Eller varför inte som en liten "gå bort" present istället för en blomma på nyår. Jag kan garantera till 100% att de inte har en likadan tavla hemma hos sig, varje tavla är nämligen unik och det finns endast i ett ex likadan.







Texten kan ni välja själv eller kika in under Canvastavlor & Till salu i högra spalten. Jag kan även maila er om förslag till fler texter. Priser mm hittar ni också där och det går bra att maila mig, klicka på den vita postlådan till höger.

Fredagen 10/12 är absolut sista dagen för att beställa tavlorna om ni vill ha dem före jul. Självklart är jag väldigt tacksamma om ni börjar fundera redan nu och göra klart så jag får mer tid på mig.

8 kommentarer:

  1. Vackert och underbart tips!! KRAM Petra

    SvaraRadera
  2. Gullig text, ja så är det för någon är man hela världen.
    Ha en bra Tisdag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! Tavlorna är jättefina.
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Dina tavlor är jättefina, perfekta julklappar:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej
    Här lyser flitens lampa, ska vidare och se, allt du gör...

    Kul att du vill vara med i min utlottning, önskar dej, lycka till.

    Önskar dej en underbar dag.
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  6. Hej vännen jag älskar dina tavlor jag ska ta mig en kik och beställa! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Du är så duktig, tavlorna är jättefina!
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  8. Vilka fina saker du har! Blir helt pysselsugen. Igen... Har hela vardagsrummet belamrat med canvastavlor o gud vete allt. Igen... =) Ha det gott!

    SvaraRadera