fredag 3 juni 2011

Hopplöst fall

Hej!

Jag ger upp. Det går inte. Findus förstår verkligen inte reglerna i köksträdgården. Jag vet inte hur många gånger jag har dragit dem för honom men jag tror att det går in genom ena örat och ut lika fort i det andra. Det blev ju ännu skönare när jag la dit halmen på jorden.

Nu har han hittat en varm och skön plats mellan mina Smulgubbar


Åhh, måste jag kliva ner matte?


Jaha, jag lägger väl mig här nere ett tag då (tills matte tittar bort)...

Ser ni förresten så många blommor det är i landet, det blir ju minst lika många smulisar också. Snart måste nätet på så att inte trastarna äter upp dem. Undrar just om jag kommer att få en katt som trasslar in sig i nätet i år...

7 kommentarer:

  1. Haha, härlig katt!! Är så insprirerad av din trädgård med lastpallar o grus o kantsten. Jag bara måste göra nå liknande hemma :)

    SvaraRadera
  2. Han har verkligen hittat en skön favoritplats!

    SvaraRadera
  3. Varmt och gott på halmen & doftar gott.
    njut kisse..
    Ser att du använt din ka. Härligt.
    Baka på.
    Sno gärna något gott från dina goda recept.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. haha........nä Findus kanske inte fattar allt :)
    hoppas allt e väl
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Haha mysställe för honom! Än värre är det med mina höns för de gräver och rotar runt ÖVERALLT, i rabatter och pallkragar :( men lite gödsel tillför de dock oxå!!

    Kram från mej
    /Johanna

    SvaraRadera
  6. Så smart och söt katt du har! Jag hade gjort precis som han! Du har ju fixat det såå mysigt... Tack snälla för dina underbara recept, min dotter fyller år i helgen så det måste bakas!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Så söt han är men jag förstår precis....mina katter gillar också odlingslådorna ;))
    kram susanne

    SvaraRadera