fredag 11 mars 2011

Fredagsmyys & Utmaning




Hej!


Ikväll kommer maken hem efter en veckas kurs i Göteborg. Herregud vad jag har fått mycket gjort denna vecka. Så ikväll blir det mys med de godaste pralinerna i soffan.



Glas på fot Rusta


Jag har fått en utmaning av Camilla - Vita huset 28 där jag ska berätta 8 saker om mig själv. Jaha, då är det väl bara att spänna fast säkerhetsbältet och åka då...


1. Jag gillar att ge bort saker till andra (är väldigt lik min mamma där).
2. Gillar mumin och valde därför att bygga ett muminhus istället för lekstuga.
3. Är väldigt ärlig, ibland lite för ärlig som vissa säger.
4. Blir väldigt grinig och sur när jag är hungrig och inte vet vad vi ska äta.
5. Älskar att baka och dona i köket.
6. Kan inte låta någon annan plocka i vår diskmaskin (jag får plats med mest iaf).
7. Älskar sommaren och det gröna gräset.
8. Är en "Kan själv" tjej som har svårt att be om hjälp.
9. Har några guldmedaljer i konståkning och hästhoppning.
10. Gillar hårda nytvättade handdukar när man kommer ur duschen.

Ja, det är jag det i en liten skala.

Ni som brukar kika in hos mig kan väl anta utmaningen och berätta 8 saker om er själva för oss andra.

5 kommentarer:

  1. Hahaha det där med diskmaskinen känner jag igen:)
    Kul att lära känna dig lite mer!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas du får en mysig kväll i TV-soffan! Ha det så fint i helgen.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Det var en fin lista, roligt och få veta lite mer om dig. Väldigt goda tryfflar har du också. Dom är nog slut nu...
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Ser gott ut det där du har i glaset :)
    Ha en skön helg! Kram Kicki

    SvaraRadera