torsdag 31 mars 2011

Randigt


Hej där ute!


Vilken tur att snön försvann lika fort som den kom i förrgår. Men det går sakta för töandet av våra snövallar. Jag kommer inte att kunna hålla mig länge till innan jag måste plantera några penseér. Jag vill ju helst inte springa och plocka in dem över natten, det är fortfarande väldigt kalla nätter här ibland.


Jag har börjat pyssla lite med tapeter och vad är då lämpligare än alla tapetprover och rester som man har hemma. Jättelämpligt och jag är väldigt svag för randigt

Dessa två randiga tapeter skulle vara jättefina i ett barnrum. Jag har bara provbitar av dem för att jag tycker de är så fina.


Och nu till en annan sak. Jag har fyndat en jättefin sak på blocket igår. Jag ska visa er när jag har hämtat det på lördag, men jag kan säga att det är något som jag har letat efter länge och denna gång hade jag verkligen tur och jag var först.


14 kommentarer:

  1. Håller med dig, randigt är sååå snyggt!
    Spännande att se vad du fyndat.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack frö din gulliga kommentar!!!!
    Åhh vilka söta tapeter!!!!
    Dom rosa skulle jag kunna tänka mej i sovrummet!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Skrev en kommentar men det verkar som den försvann, blir det flera vet du varför.
    Grattis till ditt blocket-fynd, ska bli kul och se vad det är. Och jättefina tapeter, jag gillar randigt också. Här har det börjat snöa igen, men imorgon planterar jag penséer i alla fall.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Det ska bli spännande att se vad du ska pyssla till av tapeterna och vad du har hittat på Blocket!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättefina tapeter!!
    Vill också plantera penseér men de va 5 minus i morse o jag kan ju inte ta in mina jättehöga krukor!!

    Åh fynd på blocket va spännande, va kan de va måntro?! :)

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Vackra tapeter kan man hitta på mycket pyssel med.
    Det ska bli spännande att se vad du fyndat!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Har precis upptäckt din fina blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Precis som du är jag svag för randigt, jättefint.
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Vad nyfiken jag blev nu då!!! heheh Ska bli väldigt kul att få se vad du fyndat:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Här pågår också tapetpyssel! Eller ja, det kommer bli när jag väl har blivit frisk, för det är ju så roligt.Låter spännande med ditt Blocket-fynd.

    SvaraRadera
  10. Tapeterna är verkligen jättefina. Klassiska på något sätt...
    Spännande och nyfiken blir man att se va du fyndat på Blocket!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Ja gillar också randigt.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  12. Tack för din fina kommentar. Randigt är en favorit... Gillar både rosa och blåa :)
    Ha en fin helg, Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Visst är det fint med randiga tapeter! Låter spännande med ditt blocketfynd. Roligt att du tyckte om färgen på skrinet. Koden är S2020-B70 G och är köpt på Järnia, Jotun.

    Ha en skön helg!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  14. Hej
    Lite sen fråga ;-)
    Vad är det här för tapeter?
    Skulle jättegärna vilja ha den rosa i ett rum och kanske en i gult om det finns.... Minns du?

    SvaraRadera