måndag 22 april 2013

Köket - min bästa vän i vått och torrt


Så sant som det är sagt. 

Jag älskar vårt kök, det är ljust och öppet och ska dessutom göras om snart. Ja, inte så häftigt som det låter kanske men lite. Tapeterna ska bytas ut mot panelskivor (fondväggen sparar vi troligen) och tallrikshyllan ska ner för denna gång. Upp ska istället fler hyllor och ett vitrinskåp (när jag nu hittar ett som jag vill ha). Bort ska Tyras leksakshörna (den flyttar in i blivande kontoret) och rotation av matsalsmöbeln. 
Ja, mer om det när det blir dax......till hösten kanske. 

Tack för grattishälsningarna igår. Det värmer.
Det är flera som vill ha receptet på Lax cheesecake. Den blev underbart god och passar till så många tillfällen. Superlätt att göra och receptet lovar jag att bjuda på en annan dag.
Jag fick jättemånga presentkort på Mobackes, gissa en som är GLAD. Perfekt tid att få det och idag smygöppnar de uteavdelningen också. Härligt!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du tycker om ditt kök, så fint! Avundsjuk på storleken med, vi har så liiitet :(
    Ska bli kul att se mini-förvandlingen =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. God kväll !

    Allra först så vill Gratulera dig Hjärtligt i edterakott ! :)
    Låter som du hade en bra födelsedag:)

    Kul med lite omväxling men jag tycker att ert kök ser så fint ut !
    Det vore ju konstigt om du inte skulle göra det ;)

    Så mpnga fina bilder från Dig !!! en varm kram frpn mig

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att få göra om lite, även om det är jobbigt medan renoveringen pågår. Köket tillbringar man ju dessutom en hel del tid i.

    SvaraRadera