torsdag 30 maj 2013

Maj moodboard = uteliv, blommor & läsning


Då är vi inne på näst sista dagen av Maj. Så otroligt snabbt tiden går, jag hinner inte alls med. 
Nu bestämmer jag att vi stoppar tiden lite. 

Det innebär att det vankas Moodboard inne i Fabriken. Det var ju inte svårt för min del, Maj har bestått av uteliv, blommor och läsning. En härlig tid helt enkelt. 







Slagbordet och de mintgröna pinnstolarna har fått flytta ut på altanen nu när det behövs mer plats för blommor och rumpor. Det är perfekt att ha där ute och sen i vardagsrummet på vintern. Jag älskar verkligen färgen på stolarna, de passar perfekt till det vita.
Nu blommar även vårt äppelträd, jag var lite skeptisk först då det verkar ha fått någon skada. Men nu blommar det för fullt iaf.

Jag hoppas att Juni kommer att bli lika fin som denna sista vecka i Maj har varit. Vi har verkligen haft tur med vädret här, kanonsol och värme.

Kika in på Fabriken för att kika på hur andra har haft det i Maj månad.



4 kommentarer:

  1. Tänk om vi stoppa ett tag och ta maj månad 2 gånger i stället:) Det är en underbar tid och mycket vi vill hinna med.... vi får försöka njuta av dagarna som är:) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder..och mintgröna stolar är ju bara såå...sommrigt!!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Ja, vilken fantastisk månad de varit, måtte det hålla i sig.

    Så fint du visar i förra inlägget, jag skulle kunna tänka mej ALLT! (om jag hade din trädgård förstås).

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jaaa, det får vi verkligen hoppas!!! Med tanke på förra sommaren så borde vi ju få lite kompensation kan man tycka;-)
    Så härliga bilder!!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera