onsdag 22 maj 2013

Tungan rätt i munnen...eller


Ja, det är inte så lätt som det ser ut att köra en sån gammal veteranbil. Speciellt inte på gräsmattan och mamman i högsta hugg med kameran hela tiden. 


Tyra har kommit på det här med att trampa nu. Det är ju så roligt när de klarar av något själv och deras lycka lyser i ögonen. 

Nu har jag börjat plantera sommarblommor här hemma. Så här tidig har jag nog aldrig varit men kikar man på vädret 10 dygn framåt så ser nattens temperaturer bra ut. Det känns ju som att sommaren kommit nu trots några regniga dagar (som idag). Vi bor ju i zon 5 och före 15 juni är det riskabelt men håller man koll på vädret så går det bra. Man får i värsta fall bära in dem någon natt. 

6 kommentarer:

  1. Hej! Vad söt hon är och tramppar där och vilken fin bil hon har:)
    Jag erkänner nått, jag fattar inte de där med zonerna! Vilken zon tillhör Örebro?
    Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Zon 3 tror jag:) själv studerat lite!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Hej halloj!
    Jag hinner verkligen inte med i bloggsvängarna just nu, barnen tar all min tid, och jag är heeelt färdig. Fast kul har jag, bara lite frustrerad att jag inte har möjlighet att blogga som jag vill ;)
    J har jobbat 42 timmar på 3 dagar, så då har jag hand om allt allt allt, vilket jag är lite klen för haha.

    Sötaste sötaste Tyra, och vilken häftigt bil!

    Ha en toppenonsdag =)
    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Vad söt hon är, Tyra =)
    Jag håller också på att fundera ut vad jag ska ha för sommarblommor...har tänkt att jag vill ha nått nytt i år. Det blir ofta samma och samma...

    Ha de gott
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hihi vilken liten sötloppa hon är!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. Lilla sötstrumpan!! Vad stor hon har blivit, liksom så där lite "större" i utseendet i ansiktet liksom!!
    Ibland vill man bara stanna tiden en smula.
    Ha en riktigt skön helg nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera