fredag 15 april 2011

Lusläsning





Tjolahopp tjolahej, nu är det fredag hos Mej!






Är proppmätt då magen är full med grillade kycklingspett och potatisgratäng. Den första riktiga grillningen för i år och det var underbart gott. Nu ska jag bara slappa i soffan tillsammans med denna tidning








Jag kommer nog att lusläsa den då vi ska börja gräva på köksträdgården i helgen. Ska bli så spännande och jag har tagit ett tips som jag fick av en av er, det blir samma höjd på alla fyra landen. Jag tror också att det kommer att se bäst ut samt att det är bättre höjd för ryggen (och mindre bra för katterna).



Det känns som att vi har så många projekt på gång nu och jag får lite ont i magen att vi inte kommer att hinna det vi vill innan vi får vårt underbara samtal. Ta det lugnt och prioritera är något som jag säger till mig själv dagligen. Ja ja, vi får väl se hur det går med det.



5 kommentarer:

  1. Ja, visst känns det lite stressigt just nu?
    Landen ska grävas, gräsmattan kalkas, fröer ska förgros....puh! Och allt annat roligt man vill göra!
    Försöker också använda mantrat "ta, det lugnt, en sak i taget, andas.."

    Roligt att du bestämt dej för samma höjd på pallkragarna, tror absolut du kommer tycka det är rätt!

    Ha en skön helg!

    Lena

    SvaraRadera
  2. Jag ska definitivt ta och grilla nu i helgen :) Intressant läsning du har på gång!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej va gott med grillat!

    Ja va spännande o gräva o fixa ditt land, kul o få se bilder sen på hur de blir

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Absolut =)!!
    Hoppas du får en skön Lördag vännen!
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  5. Grillat och trädgårdsarbete, kan det bli bättre?

    Ha det kul, kram Marie

    SvaraRadera