måndag 2 maj 2011

SIA skålar

Hej!

Jag sitter och försöker att göra ett tidsinställt inlägg och jag har ingen aning om det kommer att fungera. Jag hoppas det. Nu när vi går mot varmare tider så kan det vara bra tycker jag då jag har mer tid på kvällarna istället för under dagen då jag vill vara ute.

Det här med små skålar. Är ni som jag? Jag får aldrig nog och häromdagen köpte jag fyra ny, snäckskalsformade från SIA. De är så fina och SIA kommer med så mycket fint varje gång. Det är mycket i vitt och helt i min smak. I dessa kommer det att bli mycket fruktsallad på altanen.






Hoppas ni har det bra första veckan i Maj. Jag ska tillbringa dagen i trädgården som vanligt.


12 kommentarer:

  1. Jag tränar oxå på tidsinställda inlägg... det verkar som ditt funkade?!

    Jag gillar små skålar, det är alldeles fullt på den hyllan (oxå)

    Ha en skön dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vackra skålar! Ha en fin dag i trädgården.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Åh vilka underbara skålar!
    Ha en riktigt härlig vecka!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Mycket vackra skålar.

    Önskar dig en skön start på dagen

    SvaraRadera
  5. Väldigt fina skålar. Jag är nog mer för att köpa massa olika kaffe/te koppar.
    Hoppas du får en fin dag i trädgården.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Så söta små skålar.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Vilka fina skålar! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Hallå där!

    Vilka spännande skålar! Nä det kan man absolut inte ha för många av, och gärna i olika storlekar.

    Det är första året med Broccoli för mig så jag har faktiskt ingen aning om man kan direktså de... men står det så så kan man väl det :-). Lycka till iallafall!

    Bra val där med Shirley Temple! Köpte en sådan när vi flyttade hit för 4 år sedan och jag ångrar det aldrig! Underbar pion - vacker och doftar fantastiskt!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Hej
    Härligt fina skålar blir perfetk till sommaren:)
    ha en skön måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  10. WOW kan man fixa inlägg på tid?Ja tänk vad listan är lång ang datorer.Nu blev jag nyfiken var går man in då?Idag skiner solen men det är kallt och blåsigt.Önskar dej en skön måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Otekniska jag fattar knappt någonting, tidsinställda inlägg :-)

    Skålarna var riktigt trevliga.

    Ha det bra

    SvaraRadera
  12. Hejsan, vill bara tacka och skriva att snabel frans mår bara bra, jag är sååå glad! Dina skålar är underbara, jätte fina, och hos mig tilltalas det vita också. tack för en fin blogg, ha en bra dag, kramen

    SvaraRadera