måndag 2 maj 2011

Pippikoftor tillbaka.... först till kvarn

Hej!

Nu finns det några nystickade pippikoftor till barnen igen. De är hemstickade och i mjuk kvalité nu när det är lite varmare ute, men fortfarande inte t-shirt väder. Går utmärkt att tvätta i maskin. Det är först till kvarn som gäller och fortfarande det låga priset (de kommer snart att höjas)...



Storlekar som finns är:
1st i stl 62/68
2st i stl 68/74 En SÅLD (en kvar)
1st i stl 98 SÅLD

Priser är 200kr (+frakt 24kr)

Maila mig vid intresse (adressen finns vid postlådan till höger). Fler bilder och info finns i högra spalten under kategorin pippikoftor.

10 kommentarer:

  1. Åhh så söta!! Men tyvärr för små eller för stor :(

    Ha en skön kväll
    Kram camilla

    Ps funkade de o göra tidsinställt inlägg?

    SvaraRadera
  2. Åååå vad söta och fina pippitröjor.Vad duktig du är.Önskar dej en skön kväll. Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. De va ett billigt pris för hemstickade tröjor.
    Är det du som stickar så fint?
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Åh de är ju så fina men ingen i min omgivning har bäbisar längre....
    Ha en mysig kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så söta Pippikoftor! Synd att de är för små för mina tjejer, annars hade jag velat ha en.

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag glad:) vilken fin tröja vårat lilltroll ska få!! Väldigt fin blogg du har!!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  7. Jättesöta tröjor..och såå billiga!! Önskar allt att man hade en liten att shoppa till!!

    Ha det gott!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  8. Underbara tröjor!!! Har en stickande mamma som gärna förser barnen med tröjor, annars hade jag definitivt knipit en av dina.

    Ha en fin start på veckan!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  9. Sååå fina..:)
    Hade en sån till min stora tjej när hon va liten:)

    Ha en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera