måndag 30 maj 2011

Överraskningen från maken

Hej!

Jag kan inte hålla mig från att redan nu visa er överraskningen från maken. Ni kanske kan förstå hur lycklig jag är nu!


En Kitchen Aid till mig. Men extra tillbehör som glasskålen med graderade dl mått och ett tätt silikonlock. Samt den nya beaterblade vispen med vingar som förkortar vispningen upp till 50% och skrapar kanterna samtidigt.

Allt är självklart beställt från....


Jag som älskar att baka kommer att få stor användning för min Kitchen Aid framöver.

Det kan bli mycket värt att vara världens bästa fru när man har världens bästa man!

17 kommentarer:

  1. Månne maken hade som baktanke att han får njuta av allt det goda du kommer att göra ;0)

    SvaraRadera
  2. Åhh det var ingen dålig present!!! Men den är du väl värd!!! Han uppskattar nog allt du bakar;))))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh så gulligt av honom!
    Så fin!
    Nu kan du baka så det yr! =)

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. JAAAA den är så fin och jag kan förstå om du är lycklig. Jag har en jag också som jag/vi fick av mamma och pappa när vi förlovade oss. Tyvärr har jag ingen plats för den här hemma i lägenheten just nu. Den är ju så snygg att ha framme och den ska få en hedersplats på köksbänken i huset sen :)

    Vad kom sig denna överraskning av då? Är han bara en underbar man din make? hihi Är den vit också?

    Jag gör så gott jag kan i mitt tillstånd. Stod och målade det jag nådde och satt sedan på en hink för att jag inte kan böja mig ner. Sen fixade min sambo med det jag inte klarar av för tillfället. Jag längtar till jag ska kunna röra mig mer fritt om jag säger så.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Lyckliga du! Drömmer också om en sådan.
    Inte för att jag bakar särskilt mycket utan för att den är så vacker, som ett smycke i köket!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det var ingen dålig present du fått av din snälla man.
    Passar ju dig som handen i handsken som både gillar den stilen och älskar att baka.
    Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Men oj vilken underbar make du har då!! Du som älskar o baka, vilken kompis i köket du fått:)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Åh vad kul och vilken present :) Förstår att du är överlycklig!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. åh, vad avundsjuk jag blir! Den är såå snygg!
    Ullis

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar present!! Är inte nåt avis... :).
    Kram johanna

    SvaraRadera
  11. Skitsnyggt med en vit KA.

    Må så himla gott!! /Sophia

    SvaraRadera
  12. WOW, vilken överraskning med stort Ö!
    Me like :)
    Hälsningar Cecilia

    SvaraRadera
  13. Åhh vad roligt STORT GRATTIS!!! Du kommer inte ångra dig =)))
    Bakandet är tusen ggr roligare med KA =)

    Ja, jag har verkligen press på mig själv hur jag VILL att bloggen ska se ut. Men att leva upp till de dumma kraven går inte. Måste coola ned dem =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  14. Åh en en kitchen aid. Härligt. Nu blir det bak hos dig med.
    En bra kökshjälp du fått när maken inte kanske vill vara med?
    Härlig present du fick.
    Kraam

    SvaraRadera
  15. Ohhh lyllo dig :-)) En sådan står högt på min önskelista, såååå himla snygg och praktiskt också har jag hört de som redan har. Kan förstå att du är glad, vilken underbar present!! En vit kitchenAid vill jag också ha innan året slut...fniss :-))

    Ha en fin dag. Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  16. Hej
    En sådan önskas här med de är bara så snygga:)
    underbar present...
    ha en skön solig dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Tack för din kommentar. :)
    Ååååå en KitchenAid, gud vad kul. Grattis!! Det är ju som en dröm, helt fantastiskt.

    Nu bara måste du inviga den inom kort. Hihi.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera